هیئت عاشقان ثارالله ششتمد

السلام علیک یا ثارالله

هیئت عاشقان ثارالله ششتمد

السلام علیک یا ثارالله

تسلیت درگذشت خادم و ذاکر اهل بیت (ع) استاد سید حسین جوان ششتمد

«انا لله و انا الیه راجعون»

خانواده گرامی و ارجمند استاد سید حسین جوان  باسلام
      خبر رحلت خادم خاندان عصمت و طهارت(ع) آقای سید حسین جوان در دومین روز محرم ، موجب حزن پیشکسوتان ، زنجیرزنان ، سینه زنان ، مداحان و مسئولین هیئت عاشقان ثارالله گردید.
     
   گرچه آن وجود گرانقدر آن سید بزرگوار به ندای حق لبیک گفت و سایه پر مهر و محبتش را خانواده و بازماندگان بر سر خود احساس نمی کنند ،  اما ثمره زندگی آن مرحوم که با بهره گیری از چشمه زلال عاشورا، مشعل فروزان مجالس حسینی را روشن نگه می داشت برگ زرینی است که در پرونده آن مداح بزرگوار خاندان عصمت و طهارت(ع) می درخشد و خوشا به سعادتش در ایامی که در طول عمر ذکر مصیبت سید وسالار شهیدان را بر لوح دل و جان زمزمه می کرد به سوی معبود شتافت.

   
    استاد سید حسین جوان  که با نفس گرم خود به ترویج و تبیین اهداف متعالی حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران با وفایشان می پرداخت، غم و اندوه سترگ عاشورای حسینی را با نوای خویش برای عاشقان و عزاداران آن حضرت بیان می کرد و روح تعهد و حماسه را در هیئت عاشقان ثارالله ششتمد زنده نگه می داشت.


       اعضاء هیئت عاشقان ثارالله ششتمد ضمن آرزوی غفران و رحمت الهی برای آن فقید سعید و عرض تسلیت به خاندان مکرم جوان و فامیل وابسته دعا می کنند که آن مرحوم بر خوان گسترده حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) میهمان گردد. انشاء الله

  روحش شاد          

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد